Wednesday, May 28, 2008

aku sudah letih!

aku sudah letih..
tiap2 pagi pegi keje kul 8 lebih..
tiap masa pikir bila la keje nak abih..

hmm.. letih2..
bukan ape..kalau tak keje takde pitih..
duk umah je, beras pun abih..

bile la nak balik u neh..
nak main bola sampai dah ketagih..
kat sana tiap petang boleh berlatih..

bosannye weh..
apsal aku membebel neh..
entah2 rindu kekasih..

hehe..mana ada, gua cite je lebih..
tapi ni cite sedih..
kitorang selalu berselisih..
pedih... pedih..

tak payah la berkasih kasih..
buang yang keruh, ambil yang jernih..
buang yang kotor, ambil yang bersih..
buang yang hitam, ambil yang putih..

hehe..ape-ape je aku tulih..
kan sini kan bebas berdalih..
konon la.. zaman serba canggih..
satu klik je sume dah boleh..

dah2..dah pukul 10 lebih.
pegi makan lagi baguih..
salam semua..salam kasih..

2 comments:

As said...

kalo letih sila rest ye encik ;P

Moga dibukakan jalan tenang, sume benda yang jadi dimintaNya kita untuk mencari hikmah yang tersembunyi.

Moga ada barakah, ameen :)

zarseries said...

ameen..ameen..
ya rabbal alamin..