Sunday, March 25, 2012

siri tak puas (1)

salaam..

kali ini aku nak kongsi beberapa siri tak puas yang aku sendiri alami.
yang pertama berkenaan anak pertama aku yang cute mute tu..
kalau nak baca pasal anak aku, pegi sini..

ia berpunca daripada perangai anak aku yang suka menangis.. bila kita dalam kesusahan banyak tangan yang datang hulur. alhamdulillaah..

tapi yang tak best nye..terlalu banyak sangat sangkaan yang mengatakan itu dan ini.. dan yang paling aku tak puas, ada yang mengatakan nama anak aku BERAT! bro, berat kat celah mana tu?

So kat sini aku nak tanya la pada yang pakar.. macamana korang ukur timbangan berat nama anak aku sebenarnya? kat sekolah dulu takde pulak cikgu fizik aku ajar..

tolong jawab..aku tak puas..

2 comments:

Anonymous said...

cube tanye Izreen die kan ajar Fizik> Zuhayr has an awesome name! my friend's baby pon name cam format ZUhayr ok je. Ameer Faheem Al-Waseem.. ringan je =P

zarseries said...

haha..izreen tau kot cane nak kira. kalau nak kira nama ayah zuhayr lagi la berat.