Wednesday, November 7, 2007

hey orang2 sempang!!!

aku nak turun johor!!!insyaAllah bulan ni pas aku abes exam..kalau aritu aku pegi sorang2,tapi kali ni ngan family aku..pehal pegi ngan family lak?? nak masuk minang sape2 ke? hehe...diamlah ko! sebenarnye aritu janji ngan pejal nak g johor..die punye cite yO yO oOo je.. tapi habuk pun tarak! pastu konon la nak amik ati aku..die nak blanje aku makan pizza..hOhO... last2, family aku yang nak g sana..alhamdulillah. harap2 jadi lah ye..sbnrnye xde ape pun kat sempang tu.. tapi apasal la aku sronok tak pasal2.yahOooOOOoo!!!

7 comments:

Anonymous said...

coz masih ada hati lagi kat farah hazwani....!wahai orang yang berego tinggi, mengaku je lah...
sampai bile nak menipu hatti sendiri ni....





"ish, sejak bile plak aku pandai buat ayat camni nih?"

zarseries said...

siapa ni yang brani berkata2..
siapa menuduh? siapa dituduh?
mulut lancang asal berbicara!
mitak maap deh...
sape tu farah hazwani?????????

hmm..kene kOmen panjang sket ni..
takOt ada yang salah paham..

bak orang kata...
aku xnak kembali pada zaman silam..
sebab igt benda2 silam hanyalah keje bodoh n gila!
karena itu semua hanya mematikan semangat perjuangan hari ni..

sebab ape?
sebab..
aku tak mampu nak kembalikan matahari ke tempat asalnya..
BETUL TAK??
dan aku juga tak boleh nak kembalikan bayi ke dalam perut ibunya..
BETUL TAK??
dan aku juga tak mampu nak kembalikan susu yang mengalir untuk bayi itu ke dalam payu dara si ibu..
BETUL TAK??
dan aku pun tak mampu nak wat air mata yang mengalir kembali kedalam kelopak mata..
BETUL TAK??

dan aku pun takkan hanyut dibuai angan2 yang xpasti akan masa depan..
masa depan akan datang dengan sendiri..
semuanya telah ditetapkan..
hari esok masih dalam keghaiban..
perlu ke aku pk apa yang belum pasti bg aku?
sbb hari esok belum pasti untuk dijejaki..

n kesimpulannya..
jgn sebut farah2 kat sini..
aku buat yang terbaik tuk aku pada hari ni..
karena...
HARI INI ADALAH MILIKKU!!!

Anonymous said...

aku nak sebot gak...!
tak mungkin ko akan dapat kembali zaman silam coz mustahel mesin masa itu wujud....!
tapi ingat benda-benda lama yang mengajar ko jadi orang....!
kalau tak, tak ada la menteri pelajaran adakan matapelajaran SEJARAH...!
kalau cam tu,nape no telepon farah ada dalam telepon ko....!


ahmad...!

Anonymous said...

ko ni xpaham btol la..
no die ada dlm hp aku sbb die kwn aku pada hari ni..
kan aku dah ckp..
HARI INI ADALAH MILIKKU!
hehe...

Anonymous said...

faiz said:

poyo r ko...
bajet bez r...
stakat posing tepi katil, macam org x ckp tido x payah la wei...!
bikin malu kat awek je tunjuk bilik y besepah tu....!

Anonymous said...

ni nape kutuk2 ni..
xyah malu2 kat awek..
kalau die rasa bsepah..
die la g kemas..
hOhOo..
tOl x?

Anonymous said...

jangan sekali-kali ko cakap aku pujuk ko malam tadi...............!