Friday, October 26, 2007

Alumni Smksr..


alumni smksr.. adakah ia akan berjaya ditubuhkan? bilakah penubuhannya? berapa lama perlu menunggu? pelbagai persoalan yang masih belum terjawab.. kita diberitahu supaya bersabar menantikan kemunculannya..juga disarankan supaya terus dan terus memberi sokongan.. disamping mengumpulkan rakan2 yang sama-sama menuntut ilmu suatu ketika dahulu.. ada ura2 mengatakan bahawa alumni smksr akan ditubuhkan sebelum pencennya pn.hajah rohani bt bakar, selaku orang yang terpenting mengepalai smksr.. juga sebelum pencennya ustaz ramli, insan yang memainkan watak terpenting menubuhkan KAA (kelas aliran agama) dan SA (sains arab) di smksr, namun segalanya masih bergantung kepada abg kamal dan atong..
kami telah menyuarakan sokongan..demi sokongan.. dan sebagai bekas pelajar smksr yang peka..sudah tentu kami bukan sahaja mahu "menunggu" tuk mencapai matlamat ini.. kami mahukan perkembangan demi perkembangan tentang alumni smksr. mainboard 'penubuhan alumni smksr' perlu ditubuhkan segera.. supaya segala kerja2 boleh dilakukan dgn lebih tersusun dan serius.
juga perlu diingatkan..untuk menubuhkan alumni smksr, kerja2 ke arah itu bukanlah sekadar kerja2 diwaktu lapang..malah ia memerlukan komitmen yang tinggi walaupun tiada ganjaran yang dijanjikan.
kita bersyukur..kerana mempunyai watak yang bagi saya mampu melaksanakan tugas ini..abg kamal dan atong.
dan kami berharap,segala perkembangan tentang penubuhan alumni smksr dapat diiklankan.. contohnya: di group smksr(friendster) atau blog2..contohnya blog atong..supaya ex-students smksr dapat mengetahui perkembangan terkini.





6 comments:

Mustakim Ahmad said...

Tuek(Boleh kan panggil gelaran tu lagi?),

Jangan risau, alumni tu akan menjadi realiti. Hanya tunggu, lihat dan yang penting bantuan dari segi kewangan, kesabaran dan titik peluh. Itu yang penting.

zarseries said...

haha..
boleh2..no hal punye.
itu yang kite mau..

Anonymous said...

ble abg tuan!abg tuan ble!diba sokong usaha abg...moga abg success...rindu ar kat abg...

zarseries said...

terima kasih kerana mendoakan..
perjuangan menubuhkan alumni bukan perjuangan individu..
tetapi perjuangan komuniti smksr..

hehe..
actually, i malu nak bgtau..
i pOn rindu kamu semua..
wakakaka...salam.

Anonymous said...

janji dalam seminggu dua? ni da beminggu-minggu ni? macam tak jadi je tuek ko nak uruskan majlis ustaz ramli ko tuh?

Anonymous said...

jadi la...
cuma lambat sket..
lagipun bukan senang nak handle program dari jauh..