Saturday, October 20, 2007

Andai ku tahu..

Andai ku tahu
bila tiba ajalku
Ku akan memohon Tuhan tolong panjangkan umurku

Andai ku tahu
bila tiba masa ku
Ku akan memohon Tuhan jangan Kau ambil nyawaku

Aku takut akan semua dosa-dosa ku.
Aku takut dosa yang terus membayangiku..

Andai ku tahu
Malaikat Mu kan menjemputku
Izinkan aku mengucap kata taubat padaMu

Aku takut akan semua dosa-dosa ku
Aku takut dosa yang terus membayangiku

Ampuni aku dari segala dosa2 ku
Ampuni aku menangis ku bertaubat padaMu
Aku manusia yang takut neraka
Namun aku juga tak pantas di syurga

Andai ku tahu
bila tiba ajalku
Izinkan aku mengucap kata taubat padaMU

Aku takut akan semua dosa-dosa ku
Aku takut dosa yang terus membayangiku
Ampuni aku dari segala dosa dosa ku
Ampuni aku menangis ku bertaubat padaMU

No comments: