Saturday, October 20, 2007

aku rindu sama kamu..5sa`04


banguuuunnnnn...... suara macdoo kedengaran! menandakan cikgu dah datang.. aaahh! xbestnye.baru nak relax... hehe.. tu jela yang aku pk time skolah dlu...

rindu plak kat member2 aku kat atas ni....kitorang mmg rapat bagai gigi dan gusi.meh aku sebut nama2 budak ni..tapi yang brothers jela.. bkn bmakna aku dah lupa nama2 sisters..hehe....walaupun ada gak yang aku kureng igt..

dari kiri (duduk) : badeq.. nazri ismail.. muslieg.. ijoy.. n macdoo.

dari kiri (berdiri) : pejal.. mid.. zaid.. ain.. epong.. aku.. n nazri rosid.

dan tak lupa..yang cun kat tengah2 tu..cikgu kelas kitorang..pn.norazah! die ngaja fizik...tiap kali kelas die..berdiri bulu roma aku..seramm... dahla aku duduk bhgian dpn... tolong!! aaahh..tidak!!tapi... tiap kali dia marah tu la yang wat aku bersemangat!! api perjuangan aku menyala2.. semangat aku membara seperti membaranya arang2 tuk bakar sate!! dan.... ape yang membuatkan aku merasa haru...ialah....kek harijadi! hepi besday to u...hepi besday to u... kitorang nyanyi sama2 kat makmal fizik..ouch! tersentuh ulu hatiku... thanks cikgu.. kerana mengajar kami! 5 bintang tuk cikgu..

jom kita masuk kelas add math lak! banguuuuunnn..macdoo lagi!! cikgu yati datang... mengajar dan terus mengajar.. serius! saya paham ape cikgu ajar..tapi bila balik hostel..tak dapat2 nak wat latihan..kenape ni....... aaahh....mimpi ngeri bagiku!senang2,tiru midi punye...hehe.. igt,jgn ikut perangai syaitan. ujian bulanan pun tiba... antara kata2 cikgu yang aku takleh nak lupa.. "tuan kene bg saya pen merah" aik?? pen merah pen biru ke.. rupe2nye,banyak sgt salah kat kertas jawapan aku kot... tak cukup agaknye gune sebatang pen! kuang3....pape pun 5bintang gak tuk cikgu! cikgu2 aku mmg d best..cukuplah membebel. lenkali cite lagi kay..

2 comments:

Mohamad Nor Fais Mohd Azali said...

suke la cite ni.....
sambung cepat sikit....
tak sabo rasenye nak tgu....
hehe......=>

zarseries said...

hehe..
malu i..
ada gak org suke cte ni..
ni lagi best dr narutO tau.