Tuesday, August 12, 2008

sharodz special!

firstly..
khas buat RUFAIDHAH!

seorang jururawat islam.

yang tiba2 muncul di SMKA Sharifah Rodhiah..
hahaha...

semoga semangat RUFAIDHAH sentiasa bersama kamu semua..

yang berazam..

untuk merawat kesalahan2 didalam bahasa arab!

Abg..juga mewakili kak ekin..
memohon maaf..kalau2 ada melakukan salah dan silap..
kalau ada yang berkecil hati..
kalau ada yang tak puas hati..
selama 2 hari dalam program ni..
umumnya buat f4
khasnya buat rufaidhah.

juga ribuan terima kasih..
kerana sama2 berkongsi pengalaman..
kita sama2 belajar..
untuk ke arah yang lebih baik.
tak gitu?

terima kasih jugak tuk respon2 yang diberikan..
yang ditujukan kepada fasi2 dari uiam..

tapi tak adil kan?
fasi2 dapat tau respon dari adik2 sharodz..
adik2 sharodz tak dapat dengar luah hati kami tuk program ni..
haha..padan muke!

lastly..
kesimpulannya:
sharifah rodhiah... kelakar dan sempoi jugak.
sharifah rodhiah... menyanyi sedap..
sharifah rodhiah... ada matlamat..
sharifah rodhiah... ber'jiwa mantap'!!!

5 comments:

avicenna jr. said...

syukran kasiran..
act. ni sharodzian
appreciate gler..
it is a sweet corner 4 us!!!
whateva pon pray 4 our succes
fariha duniawi ukhrawi..
ukhwahfillah abadan abada..

zarseries said...

thanx..
improve arabic language!
by mumarasah..

u all semua exam kan?
gudluck to all sharodzians..
especially form4!

ma'at taufiq wan najah..

Anonymous said...

salam, ko bloggers melayu ye..aku baru nk bukak blog baru http://www.zulhusni.com dan berharap dapat bertukar2 link sesama kiter org melayu. bertukar2 link akn mnjadikn rangkaian blog kiter smakin popular maa. jadi, blehla korang link ke blog aku http://www.zulhusni.com dgn title "Teens make money online" dan terus bgtau/comment kt aku http://www.zulhusni.com/links-exchange/ yg korang dh link ke blog aku. insyaallah, lps aku nmpk ade link aku, aku akn trus link blek ke blog korang.

Anonymous said...

ehhmm..eja syarodz slh 2..
act sharodz!!hehheh..sajer jek.i'm sharodzian 2.
nnt ken slm ngan akak n abe2 faci sumer..

zarseries said...

hehe... sori2..
salah eja la pulak..
insyaAllah..