Wednesday, October 22, 2008

sepi sepertiku..

masa aku tengah beli mix kat cafe..

terjumpa pulak mamat sorang ni..

biasa la kalau jumpa dia..topik 1st yang kitorang sembang...bola!

walaupun aku tau dia ni belum baik injured.. layan je la..

ambik hati kata orang..huhu...

tiba2 dengan lasernya...dia tanya aku..

"ZAr, ape cite sekarang? dengar cerita janda kau diambil orang?"

ZAr: bla..bla..bla.....

dan mamat ni cadangkan aku tengok cerita SEPI.. best katanya..

malam tu jugak aku layan...

huhu... boleh la layan cerita macam tu...

sementara tengah sepi ni kan..hehe..

tapi part yang paling best... time puisi dia..

" bisikku pada bulan..

kembalikan temanku.. kekasihku..syurgaku...

tanpa dia.. malam menemaniku..

sepi memelukku..

bulan..jangan biar siang..

biar alam ini kelam..

biarkan ia sepi..

sepi sepertiku...."

..hehe...jiwang2... try ar tengok.. =p

4 comments:

syazwaniadnan said...

encik tuan besar ni mmg jiwang karat =P

bittaufiq fil imtihan=)

zarseries said...

huhu...
sampai karat ke?

bukan jiwang..
tapi romantik!
wakakakah..

Anonymous said...

weeekk.

zarseries said...

to j

tu nak muntah ke ape..
kalau nak muntah kuar dari sini..
takde orang nak basuh..
aku belum jumpe bibik nak bersihkan blog ni..