Tuesday, January 12, 2010

hadiah hari lahir..


tadi lepas kelas aku pegi lepak dengan member pekena roti canai..
sambil2 baca komso..
ternampak la gambar dato` siti dapat beg ape tah rm 40,000..

dengan jelesnya..(sbb kosmo tak tulis pasal hadiah birthday aku)
aku nak bagitau kat sini..hehe..

1. point aku nak cakap kat sini..birthday aku ngan dato` siti dekat2 je..
kemungkinan kitorg berkongsi ciri2 dan sifat2 yang sama..hahaha..

2. yang kedua..yang kat atas tu.. NIKE 5 T3!
terima kasih pada tuan yang memberi..ini kasut futsal yang ke-3 bagi aku..
lepas dua kali aku beli nike tiempo.

tapi yang malang.. kasut baru aku ni.. sama ngan mamat ini..
nak pakai pun jadi segan..
aku dahla tak suke sama dengan orang lain..

aku nak mintak nike wat special design lah..
untuk aku sorang je..
orang lain xleh pakai..haha..

haa..lagi satu..tuk nike..
kalau wat kasut tuk aku nanti..
tapak kasut kasi tahan lama sket eh..
huhu..tq..

9 comments:

chimmy said...

Pembetulan
besday ko ngan dato siti sama
10jan, bukan dekat2.

zarseries said...

owh..
yeke...

tak tau plak aku birthday aku sama dengan dato' siti..

maybe dato' siti tau birthday die sama ngan aku..

....
....
( tengah google tarikh lahir dato' siti )
....
....

ko salah la..
ini bukan pembetulan..
ini penyalahan..

birthday dato' siti 11januari la..
apa punya tur!

chimmy said...

hahaha, saja nak suh ko wat keje..semua kene tepat..mane leh agak2. jenama beg pun tak tau, LV.

zarseries said...

dah salah xnak ngaku..
LV stand for what?
Louis Vuitton tau..
huhu..

chimmy said...

he he he..
bagus2..sekarang dah ada peningkatan..inilah hasil didikan aku..hihihi

zarseries said...

blog ko bile nak update?

chimmy said...

tak nak update...

nak g kelas baca hadis 40

ahmad said...

perasan la sangat

bajet boleh tumpang kepopularan la dgn die....

nasihat aku; jangan nak kuya

izni nor ali said...

papepon..u dh tua....hahahaha....