Friday, January 22, 2010

".. terima kasih bang.."

petang khamis

aku dapat sms dari member aku yang "sumbak".. dia ajak aku join program " cintailah bahasa arab" jadi fasilitator. Rindu* punya pasal..aku kata 'ok'..

pagi jumaat

ayuh bangun bersemangatlah! (lagu idola kecil..)
semangat jugak la nak berprogram.. tunggu punya tunggu..
budak2 tak datang jugak.. rupa-rupanya ada masalah teknikal di pihak sekolah.
program terpaksa dicancelkan.. nak buat macamana kan..

tengahari jumaat

lepas solat jumaat.. ada sekumpulan pelajar2 datang salam2..
aku agak dah..budak2 tu dari sekolah sungai pusu. sekolah yang pernah kitorang buat program bahasa arab kat situ tahun lepas..

pastu ada sorang budak ni( macam budak group aku dulu..) datang terus kata " terima kasih bang". aku dengan tak semena-mena..terus buat muka 'blur'.hehe.. dia terus sambung perbualan, yang dia akan pindah ke sekolah ape tah kat Labu,N9. sekolah tu familiar jugak la..

aku tanya macamana result pmr dorang..alhamdulillah ramai jugak yang cemerlang.. ramai dapat 9A.lagi ramai dapat 8A & 7A..tetiba aku rasa bangga pulak..

sebenarnya aku just nak cakap yang aku gembira dan bangga tengok budak yang aku ajar 3hari berjaya kan.. aku tak tau la macamana perasaan cikgu yang ajar budak selama 3tahun dan dia berjaya! aku lagi la tak dapat nak bayang perasaan mak bapak yang didik budak2 tu berbelas2 tahun sampai diorang berjaya..mesti bangga tahap gaban kan? kan?

apepun..tahniah buat sume pelajar yang berjaya dan bagi yang tak berjaya..cuba lagi tahun depan..hehe..

petang jumaat

aku tengah taip entri ni..

malam jumaat

2nd game..lepas kene titik 8-0.. malam ni masa tuk buat come back.
gudluck KICT.

4 comments:

Asyima Binti Dollah said...

update juga akhirnya..hehe

chimmy said...

sape member y sumbak tu? huhu

tumpang bangga n gembira.

zarseries said...

asyima: akhirnya..hehe

chimmy: member aku yang sumbak ramai..yang paling sumbak cerot..
dahla anti sosial..

Anonymous said...

apa sumbak2 ni chaaa... i rindula u,,..