Thursday, December 25, 2008

Siri - 21

gambar hiasan

21 :
my fevret number..
tanpa sedar..aku terlalu obses pada nombor 21..

entri ni istimewa bagi aku..
dalam meniti hari2 untuk menghabiskan sisa2 umur 21 aku..

tandatangan / tanda seluruh anggota aku:
simple..hanya 21!

nombor jersi:
aku gemar menggunakan no 21!

phone number:
013-21*****

email:
tuan21_sa@yahoo.com

aku tak tau nak tulis ape sebenarnya..
tapi sejak dua menjak ni..(dah nak masuk 22tahun)
rasa macam 21 ni sangat bemakna bagi aku..

p/s: jangan silap! ni bukan tarikh lahir aku..

12 comments:

Anonymous said...

21 is my fav no

ada ong katanya

zarseries said...

dear tuan caracol

tak tau plak ong kat mana..

huhu..

ni kebetulan ke hape..

orang 1st yang komen ni guna nama 'Tuan Caracol'

sebenar-benarnya.. 21 tu datang dari nama "Tuan"

haha..

neway.. welcome to ZAr Siries..Tuan Caracol!

Anonymous said...

to be honest, sbb no ni slalu associate dengan no 7,3, 11, 1, 2, dan 0.

jangan tanya kenapa..ada cerita sweet hehehe

sabrosa said...

haha..aku fav no 11..

zarseries said...

** dear Tuan Caracol

err...
kalau nak tanya jugak bleh?

kenapa eh?
haha..

** dear Sabrosa

11 tu no simao sabrosa ka?

Anonymous said...

hepi becoming 22..

sabrosa said...

hehhe..time dia men ngn portugal ja..ngn club no laen dah...tapi aku 11 forever..hak3

Anonymous said...

selamat ulangtahun=)

zarseries said...

dear sabrosa

ang pun obses jugak la..

_________________________

dear anonymous

thank you so much!

Anonymous said...

sat lagi ang da nak 22

kene panggil TUA r coz maksud TUEK pun TUA...

hahaha

zarseries said...

dear the ultraman.

22 stil muda pe..

ko dari dulu doakan aku tua..

tapi nasib baik aku nampak muda dari umur sebenar..haha..

Anonymous said...

nak buat camne?
nape ko terime orang gelar ko "TUEK"