Tuesday, April 28, 2009

"..im back!.."

result last sem dah pun keluar..
harap korang semua (iium students) puas hati dengan result korang..

sebenarnya bukan nak bangga tulis pasal result kat sini..
tapi aku betul2 teruja!huhu..
"..ZAr dah kembali.."

nak share sejarah silam aku sket..
last 2 sem,result aku teruk..sangat teruk!
sampai ke tahap tak tercapai akalmu! hehe..
gpa aku jatuh 0.4!
banyak tu.....


and last sem aku fokus lebih sikit je tuk stadi..
tapi still slalu ponteng kelas..(blom jumpe ubat tuk penyakit ni..)
huhu..

and alhamdulillah..
bile check result.. naik balik 0.4!

dan..
kat sini jugak ZAr nak amik kesempatan..
mintak maaf kat board ala society and all the excos.
"..aku kurang bg komitmen tuk sem lepas..im very2 sori!.."
"..walaupun byk masalah yang berlaku dalam ALA..tapi aku buat kering je..sori mr. president!"
"..juga pada sape2 la..aku jarang reply msg ke..ape ke.. tak pegi kuliah ke..hehe, sori syeikh alitantawi!.."

ni semua bukan ape.. nak fokus lebih tuk diri sendiri je.
huhu.. sorry2!

3 comments:

izni nor ali said...

huhu..
congratz!!!
u mmg terer..
kn btol i ckp...
hehehe..
blanje i eskrem ea..
dh janji kn?
hoho

~the Ultraman~ said...

rase fakta tu salah kot????

maka banyakkan makan semut coz boleh jadi ko makin pintar????

iye dok gitu??


ps: baru-baru ni belajar madah Fiqh Islami, pensyarah aku tu kate semut adalah antara haiwan (serangga) yang haram dibunuh kerana sabit dengan hadis. ~betulkan kalau ku salah~

muar said...

tahniah..!!moga terus maju..tinggalkan kisah semalam dlm kenangan..bangkitlah hari ini utk masa depan..doaku sentiasa mengiringimu..