Tuesday, April 28, 2009

patut ke tak patut??


hah.. tengok ni..
aku tak tau la..tgk muke mamat yang angkat aku tu..
relax sebab ringan sangat or tahan nak terberak..

orang bilang.. aku ni kurus sangat!
btol ke?

siap ada "miss tembam" ni suh aku gemOk kan badan..
nak aku jd macam die la kOt.

miss tembam kata..(macam nila lebih kurang..tak ingat..)
".. u bagi gemuk la sikit..siyes! nanti ramai yang minat kat u!"

katanya lagi..kalau gemuk sket lagi macho!huhu..
memang ramai yang ckp aku kurus..

tapi patut ke aku kasi gemuk?
patut ke tak patut??

*miss tembam: identiti dirahsiakan..

2 comments:

izni nor ali said...

hehehe...
bijok sggoh miss tembam 2...
btol la..
kuruus dh mcm org2..
kene tiup angin terbang...
hahahaha...

ptt single..
wakakakaka....

muar said...

haha
gemuk?..xdpt bygkan awk gemuk..bg berisi xpe..hehe
peh..rileks je nampak y angkat2..
ntah2 tgl nak cmpak je..haha