Friday, May 15, 2009

KEYBOARD YANG SIAL!

KEYBOARD YANG...

sekali sekala aku menggunakan..

laptop member sebagai bahan..

mula mula kenapa begini..

lama lama aku mengerti...


ku taip salah, seperti sasau..

kau buat aku, seperti kerbaaaauuu..


kau keyboard orang, aku mengerti..

tapi kau buat, ku sakit hatiiiiii.....


lemah lembut,sopan santun..

tekan tekan perutmu ituuu..

tengok tengok, tak keluar pun..

rupa rupanya aku tertipuuuu.....


ku ingin blah, aku dah letih..

semua kerana kau memang hampeeeeeehhhh..........


ku naik berang, jadi si emo..

kalau ku serang, kau pendek umuuuurrr......



6 comments:

Matematis Muda said...

ok za
yang ni sedap
hahaha

izni nor ali said...

yeah!!!!
ni yg ku tggu2..
thanks dear..
ahaksz...=p

zarseries said...

ni lagu rock tau..
haha..

izni nor ali said...

yeeee....
sy suke rock..
kalu dangdut lg best kot..
huahuahuahua..
idop dangdut!!!!

zarseries said...

to jenny

kalau wat dangdut sape nak gelek??

takkan i kot..

izni nor ali said...

hahaha...
xyah2..
huduh..
cam tulang b'juget..
hehe