Thursday, May 21, 2009

selamat hari aku!!

entri yang lepas pasal hari guru dan hari ibu..
sekarang ni hari aku pulak..
dan hari-hari yang mendatang.

tak cukup kat planner..
kat sini pun aku nak tulis gak program aku.
boleh la membebel panjang sikit..

ni bukan suke2..
ni untuk sape yang cari aku..
kalau aku takde atau tak reply mesej korang.
maknanya aku busy..
ataupun aku memang malas nak reply.hehe..

1. aku ada program dengan sbpi gombak pada hujung minggu ni.
kem bahasa arab untuk pelajar pmr. aku risau join program kat skolah.. sebab ape? aku takut budak2 skolah tu syok kat aku.hahahahaa..

2.pada masa yang sama, ada tournament futsal. aku dah register untuk forbidden fc. Aku serba salah sebenarnya. nak jadi fasi atau main futsal. untuk tidak mengecewakan sesiapa, aku akan cuba join dua2. huhu..tamak giler!! memang aku nak ole semua musuh aku.huh! teruja dapat main dengan team forbidden fc. legend!

3.aku ada midterm minggu depan. subjek abbasid. tak tau bile nak study..

4.member baik aku budak johor nak jumpa aku. so, aku kene la entertain dia. kitorang memang baik gila. dah banyak kali kata nak datang,at last tak jadi. kali ni kalau tak jadi...memang aku sekeh kepala dia.

5.hujung minggu depan pulak.. ada lagi satu program bahasa arab untuk pelajar bahasa arab kat maahad johor. jauh jugak tu..tapi aku suke je. dapat balik kampung halaman.ngeh2..

6. dan yang terakhirnya.. berkenaan permintaan ummuhadra yang nak dengar lagu esokku kini. yang ni la buat aku paling busy.. perkembangan terkini, lagu tu dah siap. cuma lagu tak clear.tak dengar sangat.. aku harap dapat rakam lebih jelas lagi untuk pengunjung Zar Series. So, itu ambil masa la sikit..sambil2 duk cari lagu esokku kini. ada dua lagu yang dah siap iaitu 'yelah aku sape' dan 'cha..' thanks buat emmett, usop, and hanan.

ni la jadual aku yang akan datang. ada lagi satu..meeting dengan src. tapi aku nak buat2 lupa..haha..

last skali.. untuk diri aku..tak kesah orang panggil aku ape. tak kira zar, azhar, tuan, tuek (legend),angah, azreen, ayeng, ayin, zahar, jahar, dan sebagainya..

aku nak ucapkan..
SELAMAT HARI AKU!!!!!

komenZAr: aku suka biru..

14 comments:

lubayb said...

semoga selamat..

muar said...

salam..wah busy btl awk,ap2 pun yg pnting awk happy..btul ke nk bwt pgram kt maahad johor?wah sronoknye..ble2?..nak join..hehe..saje je.

sabrosa said...

wah..forbident fc..mana punya team tu..mai lwn team aku la kalo bran..hahahahah...wei, rindu nk men bola dgn hang...

Matematis Muda said...

wei main a do!
ko tayah nak jadi fasi tu la
budak2 tu bukan suka pun tengok kao
haha

~the Ultraman~ said...

ko memang sibok giler...!!!

orang bijak, tak pe..

sibok guane pun, pointer mesti gempak giler!

zarseries said...

sabrosa..

ko tak kenal ke forbidden fc?

team ni ar pegang matric dulu.
haha..

weh, mai ar sini..

leh ajar aku skil2 terbaru..huhu..

zarseries said...

Matematis Muda

takleh2..

ni untuk anak bangsa ni..

berbakti ar muda2 ni
ngeh2...

ko jangan risau, forbidden fc champion!huhu...

zarseries said...

the ultraman

yolah..

SS said...

=)

Pulis said...

so lg..ore panggil tulang temulang dan kurus kekik!haha

izni nor ali said...

name i like..azreen..=p
huhuhu...
fevret kurus!!
gud luck exam dear..
hahahaha...

zarseries said...

SS

selamat datang ke ZAr Series!!!

zarseries said...

Pulis

hok ni..

abe pulis ngan mimi jah panggil..

zarseries said...

jenny.

i pun suke jugak..

tq beb!!