Sunday, June 28, 2009

monolog

eh zar..ko tengok entri-entri kat blog ko tu..

apsal?

takde ar..entri2 yang terbaru takde originality langsung!
video la..lirik lagu la.. gambar la..
kalau nak tengok video..baik bukak youtube.
kalau nak cari lirik lagu..baik search kat google.
kalau nak tgk gambar ko plak..myspace ada..frenster ada..facebooks ada..
tapi ade ke yang tengok gamba ko tu..haha..

aku bukan ape ngok..takde idea ler..
tu kire untung aku letak..
kalau tak..ada yang bising.
nanti mula la ym aku..
" chaa..nda update blog ka?"

apa punya turr!
ko letak la cerita ke..
puisi ke..
artikel ke..
bagi la menarik sikit..

alah.. bukan ramai yang baca pun..
aku update ke tak update..sama je..
kau ingat nak buat artikel, puisi main petik je ke?
adoyai..

ko cakap jela kau tu malas..
main kad boleh..
pes boleh..
poker boleh..update blog tak boleh?!!

relax la bro..
lu bising-bising apahal?
gua punya blog..gua punye suke laaa...

wei..gua bagitau baik-baik..
lu nak main kasar nampak!

beb, lu ingat lu tinggi suara gua cuak?!
kalau gua bagi lu.. lu mati!!
mati!!!

aaarrgggghh!!!!

pang!!

barua ayam!!! yearghh..

hamek kao!

dusshhhhhh!!

telaco!!

pang!! ping!!pung!!
dashh!! dishh!! dushh!!

_*%$#@@%&*&*)_*&^%
_)*%#@!?":>,/'{&**#!!


sampai lebam..

ah..lega dapat siapkan satu entri.
monolog..yuhuuu!!

16 comments:

Emansipasi said...

world!

Mustakim Ahmad said...

Haha..pencacai la citenya sekarang. Rezeki jgak la.

Baru abis study ni. Posting bulan 1 nnt..

Lagi satu kadang2 malas tahap gaban tu yang membuatkan blog tu tak terhupdate..haha

izni nor ali said...

jgn lupe mkn ubat lg yew?
ari ni mkn x??
mkn ea...;p

zarseries said...

syima..

ape yang world??

zarseries said...

mustakim ahmad

tu laa..

baru aku tahu gaban ni malas..

neway,gudluck menempuh dunia baru!
yayayaa..

zarseries said...

jenny.

tolong2..

amik budak ni bawak balik hospital..

nama die jenny..

da_freakerz said...

boleh tiru nie style artikel gini.. x der hakcipta terpelihara kan..hehehehe...

izni nor ali said...

uih..
jenny 2 bdak baek...
ahaks...;p
xyah pi hospital..
bwak pi korea jumpe kibum...;)

Anonymous said...

huhu akhirnya trupdate jga blog 2...cte monolog mcm 2 org je 2..hati2 d 1.6 2..bhya dok sorg2..byk penyagak..

pais dak bek said...

nice one, dude!

zarseries said...

da freakerz

boleh2..takda hal la..

zarseries said...

jenny..

ni memang da sah..

cepat2 bawak die!

zarseries said...

anonymous..

banyak penyangak la aku suke..

senang sket nak sepak..

zarseries said...

pais dak bek

nais2..

melatidaisy said...

hahahaha
lawak2..bijak r azhar..:-)

zarseries said...

to melatidaisy..

baru tau ke azhar ni bijak dan lawak!

huhu..