Wednesday, June 17, 2009

Z Series: Cari Jodoh - Part 1

" Timur ke barat, selatan ke utara
tak juga aku berjumpa....
dari musim durian hingga musim rambutan
tak kunjung aku dapatkan
tak jua aku temukan
oh Tuhan..inikah cobaan?
ibu-ibu!! bapak-bapak!!
siapa yang punya anak?
bilang aku..aku yang tengah malu
sama teman-temanku
kerna cuma diriku yang tak laku-laku
pengumuman!! pengumuman!!
siapa yang mahu bantu?
tolong aku.. kasihani aku
tolong carikan aku kekasih hatiku
siapa yang mahu???? "
-wali

8 comments:

izni nor ali said...

cpt2!!!
selonggok singget..
buy 1 free 1..
baek punyaaaaa...
hohohohhohoho....

Emansipasi said...

hah.. hah.. hah..

muar said...

hehe..barang baik,jgn lepaskan peluang..gerenti ramai ibu2 bapak2 pas ni contact awk..he2

Anonymous said...

aku mahu???

zarseries said...

to jenny

huhu..

ingat ni pasar malam pe??

zarseries said...

to syima

huh huh huh...

zarseries said...

to muar..

barang baik??

tau2 je..

haha..jangan lupe promote kat ibu n bapak awak..

zarseries said...

to anonymous..

kau mau apa???