Wednesday, April 21, 2010

happy anniversary!!




diam tak diam..
bising tak bising..
hari ni adalah anniversary ku dan umi..my parents
so angah ingin ucapkan happy anniversary ke 27!
sooo cute..

kita biarkan mereka sambut bersama ya..
ceritanya kat sini..
petang tadi sempat melepak dengan ku dan umi
di d'ganu cafe..
layan roti bakar..dengan kopi.nyumm..

sambil2 telan roti..
aku telan jugak la luahan hati ku dan umi..
nak buat macamana..

dan sebelum kami beredar..
sempat jugak umi tinggalkan pesanan ringkas untuk aku..
bukan SMS ya!

"nanti nak jadi laki orang..
yang pertama tanggungjawab!
yang kedua toleransi!"

dalam hati aku..
"ya umi..tanggungjawab dan toleransi!
"



12 comments:

fahmi lubayb said...

kenapa jawab dalam hati je?
jawab la ngan penuh yakin..hehe

waaah, so sweet.. 27tahun da kawen.. maintain bahagia.. alhamdulillah..

zarseries said...

diam diam sudah..hihi..
dalam hati cukup..

minda separa sedar aku leh terima..
huhu

fahmi lubayb said...

oo.. patut la ko tak banyak cakap. byk berkata kepada minda separa sedar rupenya..
aku kene belajar ni.. nanti jumpe aku, aku senyap je..
korang ckp, aku angguk,
korang ckp, aku senyum,
korang ckp, aku berbunyi "hmm"

tahniah untuk ku n umi!.

parent aku dah kawen 29tahun 4 bulan 13 hari. ^_^

izni nor ali said...

wah..ingat kawen ajak izni!
nk kad speacial..xmo share ngan papa taw! hihihi...:)

fiqhullughah said...

hehe..lawak la,diam tu tandanya bersungguh2 nak bwt..humble la org ckp..hu,awk bole bwt..chaiyok

Melatidaisy said...

tahniah untuk Azhar's beloved parents..semoga kekal bahagia dalam rahmat Allah selalu dan semoga kalian sekeluarga dihimpunkan kembali di syurga..amin..

to fahmi : kalau gitu gayanye da jdi mcm communication baina ayam wa itik.hahaha

zarseries said...

jenny: kad special eh? boleh2..i rasa papa u pun tanak share ngan u.hehe..

fiqhullughah: man arafani arafa nafsah.hehe.. sangat memahami.tq.

melatidaisy: amiinn..tq bilah. err..communication baina ayam wa itik tu lagu mano?

fahmi lubayb said...

fiqhullughah: ye, sy yakin azhar boley melakukannya (cinta+tanggungjawab+toleransi). Sesiapa pun tidak boleh meraguinya atau mempertikai atau manafikannya!

Melati: hahaha.kan menarik.

Asyima Binti Dollah said...

ku=ayah?

zarseries said...

asyima: betul..ya.

asyimbtdollah said...

erkk,kenapa 'ku'?

zarseries said...

tak tau la nape ku..
hehe..