Tuesday, April 20, 2010

result dah keluar..yes!!

sebenarnya aku terlupa arini result keluar walaupun dua tiga hari lepas dah ingat..
adoila.. tengah2 best makan tadi..dapat sms dari sorang mamat ni tanya pasal result..

sebenarnya tak rasa macam excited pun nak tengok result.. sebab exam aritu biasa2 saja.. so aku tak menaruh harapan yang tinggi.. walaupun tak nak tgk aku dengan takde perasaan bukak laptop nak tgk result..

0717263

**************

tap! tekan enter..

tengok2 ini result aku..









You are required to pay your compound at Bank Muamalat. To view result bring the receipt to Legal Unit for changing of payment status.





hampeh betul.. ni mesti gara2 parking. uia ni pun satu.dah tau parking tak cukup.. saman2 buat pe. salah dorang tak buat parking..pelajar jadi mangsa. duit masuk kat dorang balik.. pastu buat signboard besar2 dan banyak2... duit2..

sabar jelah..jumaat ni balik uia kene setelkan sebelum menjadi 'sifu' di perak..

8 comments:

chimmy said...

huhu,mmg hampeh..

aku pun tak leh tgk result,

ada yuran tertunggak rm700 lebih masa sem satu (4tahun yang lalu).. dari dulu taknak block pulak result aku.. dah finalyear ni baru nak block.. bongek2..

zarseries said...

huhu..sabar jelah..

takyah tengokla...

zarseries said...

huhu..sabar jelah..

takyah tengokla...

chimmy said...

tu la, sabo je la..

tp kene bayo gak la..
kan tersangkut lak wat clearance nanti, dah takley grad aku..

zarseries said...

ko takyah grad lagi..
tunggu aku grad skali..huhu..

Farahana said...

sorry dik...

akak tergelak baca post azhar nih..

adoyaiiii....

sabo je la...

ni dtg uia semata2 byr kompoun je la nih?

chimmy said...

waahh, bestnye grad saing ko..

zarseries said...

kak fara: eh takdelah..
balik sebab dah nak start praktikal..
hehe..

chimmy: tau takpe...