Saturday, April 19, 2008

Majlis Penghargaan Ustaz Ramli


~Jamuan Makan bersama Ustaz Ramli~
tarikh : 24 May 2008
tempat : restoren jumaat
bayaran : RM20
* tempat dihadkan kepada 60 orang sahaja
* terbuka kepada semua bekas pelajar Sains Arab SMKSR
* untuk pertanyaan : 0173787305 (Mr. Azhar)
*Terima Kasih Guru*
Masih...jelas diminda...
Bisikan suaramu memanggil...
Di situ langkahku bermula...
Mengejari cita kau di sisi....
Lantas ku utuskan lagu untuk menyatakan...
Terima kasih guru...
Kerna hulur tanganmu...
Ku menghargai setulus jiwaku...
Bicaramu guru kan ku ingat selalu
Menjadi azimat hingga ke akhirnya...
Guru...
ibarat pelita...
Sentiasa menyinar kamar hidupku...
Guru...
kau pewaris ilmu...
Mendidik diriku...
hingga ku berjaya.. ..
Lantas ku utuskan lagu untuk menyatakan
Terima kasih...
Andai diberi peluang Inginku terbang tinggi di awangan...
Kan ku petik bintang-bintang...
Ku jadikan hadiah untukmu...
Moga Tuhan merahmatimu...
Terima kasih...

4 comments:

Anonymous said...

jangan ko bimbang...
aku beri sokongan penuh untuk ko jayakan majlis ni...
jangan ko bimbang...
aku tak kan hadir semata-mata beri peluang kepada bekas student yang lain untuk mereka hadir...
jangan ko bimbang...

~the Ultraman~

zarseries said...

pe bende la ko merepek ni jal..
nak bersilat bukan kat sini..
hahaha....

Anonymous said...

huiii... aku nak join tuek...tapi aku ada pertandingan debat perpaduan masa teu..huhuh..

tak tau lagi mcm mana..nanti papehal aku gtau..

ala, aku rumah depan rumah ustaz ramli..hehe

izzuddin smksr 5sa1..batch hadi esmedi effendi..

zarseries said...

kalau boleh datang la ye!
ajak hadi esmedi skali.